• האם מחיר הפריטים באתר זהה למחיר בחנות?
כן, מחירי הפריטים באתר ובחנות זהים לחלוטין.
• האם המוצרים שלנו מקוריים ?
כן, כל המוצרים המוצגים באתר ונמכרים בחנות מקוריים .
• מהם שעות הפעילות של החנות הפיזית ?
חנות האתר פתוחה לקהל בימים א'- ה' 11:30 עד 18:30 ו' 10:00 – 14:00 (שבת סגור)
• איך השעון מגיע ?
השעון מגיע עם הקופסא המקורית של המותג , הספר של היצרן , שקית מהודרת , אחריות והקבלה.
• מהם אמצעי התשלום ?
ניתן לשלם בכל כרטיסי האשראי (למעט אמריקן אקספרס) ובאפליקציית BIT
• האם אפשר לשלם מזומן לשליח ?
כן, יש אפשרות של תשלום במזומן לשליח באזור המרכז בלבד .
• תוך כמה זמן ההזמנה מגיעה אלי ?
ההזמנה מגיעה לפי זמן ההספקה שנבחר בהזמנת השעון
• האם אפשר לחלק את התשלום לחצי מזומן חצי אשראי ?
ניתן לשלם בחנות חצי מזומן וחצי באשראי וגם במשלוח לאזור המרכז .
• האם אפשר לחלק לתשלומים כשמשלמים באשראי ?
כן עד 12 תשלומים ללא ריבית.
• האם השליח יוצר קשר לפני שהוא מגיע?
כן . השליח מתקשר לפני ההגעה בכדי לתאם ולוודא שהינכם בכתובת המצוינת.
• האם אפשר להחליף את השעון ?
במידה וקיבלת את השעון ולא מצא חן בעיניך אפשר בקלות להחליפו לצורך כך יש להגיע אלינו לחנות פיזית ולהחליף את המוצר או לשלוח אלינו עם שליח מטעם הלקוח (יש לנו אופציה של שליח מטעמנו להחלפה בעלות של 35 ש"ח לכל כיוון) לשם כך ניתן ליצור קשר עם נציג השירות בטלפון להסבר ותיאום , (החלפות יתאפשרו עד חודש מרכישת המוצר ובמידה והשעון לא הוקטן ולא הורידו ממנו את הטיקט והניילון) .
• יש החזרות ?
כן אפשר לבצע החזרה ולקבל החזר כספי פחות דמי המשלוח ו 5% מערך העיסקה לפי תנאי חברת האשראי במידה ורכשתם את השעון בחנות במזומן כל הסכום יוחזר ללקוח במלואו (החזרות יתאפשרו עד חודש מרכישת המוצר ובמידה והשעון לא הוקטן ולא הורידו ממנו את הטיקט והניילון)
• האם ניתן להקטין אצלכם את השעון ?
שעון שנרכש אצלנו ניתן להקטין בחנות האתר ללא עלות נוספת .
• האם יש תשלום על המשלוח ?
כן, 30 ש״ח משלוח מהיר עם שליח עד לבית או לעבודה לנקודת איסוף המשלוח בחינם .
• האם יש אחריות ?
כן, האחריות הינה לשנה או לשנתיים על מנגנון השעון תלוי בתקופת האחריות של המותג / יצרן .
• מה קורה במידה והשעון התקלקל או צריך תיקון ?
במידה של תקלה בשעון ניתן להגיע אלינו לחנות ואנחנו שולחים את המוצר אל מעבדת היבואן לבדיקה או לתיקון.
• אם אני גר רחוק איך אני מביא את השעון לתיקון ?
במידה ולא תוכלו להגיע ואתם גרים רחוק ניתן לשלוח לנו את השעון בדואר רשום ואנחנו נשלח לכם את השעון בחזרה לכתובת שתבחרו .
• האם מקבלים חשבונית עם השעון ?
כן החשבונית תיהיה בתוך הקופסא של השעון או במעמד הרכישה בחנות .
• האם אתם מגיעים לכל הארץ ?
כן ניתן לשלוח לכל כתובת בישראל .
• האם אתם מוכרים שעונים ותכשיטים בסיטונאות ?
כן אנחנו מוכרים שעונים תכשיטים ואבני חן המוצגים באתר בסיטונאות .